snöig torsdag

Det har snöat hela dagen och inte förrän nu så har det börjat avta, ser inte ut som att våran kommer på ett bra tag? skit väder, fast snö är i och för sig fint och mysigt.

Nu har vi betalat första delbetalningen av resan, känns sjukt skönt. Sedan vet jag inte riktigt när vi ska betala igen, men blir någon gång i maj tror jag :)

Funderar på om jag ska läsa ut En shopaholics bekännelser säger ja (3an) eller om jag ska påbörja att läsa första Gossip girl boken. Borde avsluta boken, men Gossip Girl boken har jag iofs lånat på biblioteket. Tror jag ska börja läsa lite då och då, alltid nyttigt och sedan är det ju avslappnande! haha. nörd-ellen kom fram där!

eller lite SATC kanske.... höhö

en kopp té blir det nu iallafall!
skriver senare.
Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0