tiden går långsamt..

Sitter i skolan. slutar om 1 tim & 20min, gaaaaah!
humöret är inte på topp idag, inte för fem öre.
vill bara hem och gå i ide resten av mitt liv, ne men typ.
idag blir det plugg & kanske spinning.
imorgon ska jag ha prov & sen har jag loooooov.

det ska bli jättejättejätteskönt med lov. det kommer i rätt tid verkligen! Men på ett sätt ser jag inte fram emot det, inte denna helgen iallafall. Jag ska inte göra något verkar det som. Fredag kommer väl bli att jag sitter hemma och tittar Let´s Dance med mamma. På lördag ska jag jobba och sen hämta pappa på flygplatsen fast det är iofs kul! på söndag ska jag vara själv också och måndag med. Tisdag om jag har tur kommer Jakob men jag ska jobba.

Hoppas iaf att jag kan låna Lisas SATC-box, för annars kommer jag ju vilja dö av tråkighet. Jag är faktiskt lite småsur på jakobs fotbolls lag Lindome. Dom tränar på tisdag, fredag och lördag! HUR KAN MAN LÄGGA EN TRÄNING PÅ LÖRDAGAR? tur att detta är typ sista eller näst sista gången på lördagar. jävla puckon. förstör hela mitt lov. kommer la inte ens få träffa Jakob.

Sen blev jag så sur på J. också. Hans föräldrar erbjöd Melodifestivalen biljetter tills på lördag och jag sa klart och tydligt: JA! jag vill gärna gå. Men ne, då påstår han att jag sagt spelar ingen roll, som svar! så nu ska han åka till Hunnebo och frågar INTE ens om jag vill hänga med.

Okej, jag vet att jag sagt att man inte ska vara privat, men nu vet ni iaf hur mitt lov ser ut! och lyckligtvis för er del så kommer det bli mycket bloggande för mig.. men det tycker jag är kul iofs också!

ne, får väl återgå till "skolarbetet".

Love, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0