utan mina raggsockar

Det var längesen jag la upp dagens outfit på bloggen. Kan ju bero på att jag inte har någon vidare outfit när jag jobbar. När man måste tillbringa flera timmar ute så ligger det högst upp på min lista att ha varma kläder på mig istället för snygga. Tror att jag måste ta och införskaffa några riktigt fina och varma koftor i min garderob. För varför kan man inte få vara varm och snygg samtidigt?
Jag känner mig bara som en tråkig och alldaglig männsika som ingen märker av när jag går där i mina jeans och min varma fula tröja. Eller ful var kanske och ta i. Men det är bara en vanlig hoodtröja. Inget märkvärdigt med den.
Idag ska jag ha tumvantar på mig. Man kan värma fingrarna med varnadra då mycket bättre än vad man kan i vanliga fingervantar. Jag har förresten glömt mina raggsockar hos Marcus och glömde ta med dom hem idag med. Det stör mig något sjukt. Jag fryser om fossingarna utan dom. Nej nu är det dags att städa upp och cykla iväg.
Ha en bra eftermiddag så hörs vi ikväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0