Lyxliv á la CW & CC

Gud vad jag är trött idag, eller bara allmänt slapp. Jag och Marcus har legat i sängen hela dagen, förutom när vi gick upp en kvart för att slänga i oss en pizza sedan gick och la oss igen. Nu skulle han vara så hurtig och åka och gymma. Fattar inte att han orkar. Jag orkade knappt ta mig upp ur sängen då klockan var fyra och mina föräldrar tyckte att det var dags att rycka upp sig. :/ Jag har i alla fall inte haft den minsta tanke på att blogga även om Charlotta klagar på min dåliga uppdatering :D Man får ha sånna här dagar någon gång ibland. Det är itne alls ofta det händer. Bara ett par få gånger om året.

Charlottas party igår var lyckat och vi hade en fantastiskt rolig utekväll. Roligt att nästan alla höll ihop även när vi gick ut på krogen. I vanliga fall brukar man splittras då. Men icke.
Jag hade förfest hemma hos mig vid halv 5, det kändes annorlunda att ha det så tidigt men eftersom vi skulle vara hos Charlotta klockan 7 redan så fick det bli så :) Cissi, Jesper och Marcus var det som kom hit :)

Jag pratade med Charlotta på msn förut och vi nämde att vi verkligen måste träna nu i veckan eftersom att hon inte jobbar så mycket och jag lär inte heller få så mycket jobb eftersom det är lov och det inte är så mycket barn i skolan. Det är ju i så fall om varenda fröken skulle åka på influensan eller liknande men det är ju inte så troligt.
I vilekt fall tyckte jag att Charlottas kommetar var så härlig.


Charlotta säger:

vi måste gymma imorogn!

Charlotta säger:

vi har typ hur mycket som helst o prata om


Var det träna eller prata vi var tvunga att göra:P hahah. Nej men när vi gymmar brukar det ta lång tid eftersom det tar hälften av tiden för att prata om alla problem:P
Sen sa hon också att det var kul för då kunde vi leka lyxfruar hela veckan ;) hahaha.


Är bara tvungen att nämna den här kommentaren som Jessie hade skrivit på bloggen också. Om ni minns så skrev jag i torsdags ett inlägg som jag döpte till stressapa som handlade om att jag ville vara ute i god tid för att inte komma försent till mötet jag skulle på. När jag läste denna kommentaren så började jag skratta så mycket att jag fick tårar i ögonen. Det stämmer verkligen varenda ord som Jessie skriver och det är så himla underbart att tänka tillbaka på det! haha.

"Du har inet förändrats ett dugg sedan 1an ;) Kommer du ihåg när du oackade ihop ala dina böcker i en liten prydlig hög i storleksordning och plockade ner alla pennor i fodralet. Och så säger
Jag och Linn: -Slutar vi redan?
Du: Ja alldeles strax, ni får börja plocka ihop.
Vi kollar schema och klocka och konstaterar ännu en gång att det är 20min kvar tills lektionens slut.
Du: Ja (med världens flin), jag tänkte vi skulle prata lite innan :)
Så rör du sådär på handen som du alltid gör när du nästan småskäms lite fast ändå står på dig <3"









Kommentarer
Postat av: charlotta

Egentligen borde vi sluta jobba helt o leva lyxliv jämt :)

2009-02-08 @ 18:06:34
URL: http://charlottaaw.blogg.se/
Postat av: Cecilia (zizzi)

Hahaha jo jag håller med. vi har bara ett litet problem, vi är inte gifta med män som badar i pengar och vi gör det inte heller;)

2009-02-08 @ 18:15:47
URL: http://cookai.blogg.se/
Postat av: charlotta

Det är lite synd ioförsig.. vi jobbar som fan nu, sen lever vi lyxliv :)

2009-02-08 @ 18:38:59
URL: http://charlottaaw.blogg.se/
Postat av: Cecilia (zizzi)

Haha då har vi ju problemet att vi inte har några fasta anställningar hahaha

2009-02-08 @ 18:48:24
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0