älskade helg

det kommer bli en bra helg, det känner jag på mig! :)
Vad ska ni göra ihelgen?

om en timme ska jag åka till Göteborg,
ska gå på båtmässan med Jakob,
Mikael och Julia, vilket ska bli jättkul :)

känner att jag har svårt att bilda meningar idag,
hoppas cecilia bloggar senare!
vet att hon är på bio nu.
Undra förresten hur det gått med hennes hår?
va ju inte allt för vackert igår.

Tänkte göra något som ingen av oss gjort i denna bloggen!
att ge ut ett recept. ingen av oss är väl mästerkockar?
men det här är vi 100% säkra på att ni kommer ÄLSKA. njut!


ser ni inte texten så sök på google.se : frozan caipirinha cheesecake

tacka mig ;)

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0