beach 09

bikini är ett plagg jag oftast har lite beslut ångest för.. När jag väljer bikini så vill jag hade den enkel och snygg, vill jag ha någon mer speciellare så köper jag det men oftast så blir det enkelt! nu är jag inne på HM´s hemsida och kollar bikinis, tycker dem har bra kvalite och anpassar sig bra till tjejer med liten byst, vilket jag har!

här har jag valt ut några favoriter och kommentera gärna vilken du tycker, jag behöver er hjälp!


tycker denna e superläcker, fast funderar på
marinblå/vit istället för gul/vit..
dock har jag en randig marin/vit sen förra året...


tycker denna var ursöt, gillar volangerna!


söt! funderar på om jag ska köpa överdelen
och beställa en enkel brun eller svart trosa..

HJÄLP!

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0