Bug buster

Som ni kanske märker så har jag gjort en ny kategori här på bloggen. Jag har valt att döpa den till "Saker du inte visste att du behövde" och jag tror att den kommer bli både intressant och rolig. Så, här komemr första grejen. Definitivt en sak jag ska införskaffa.                                  


                   
 
Hur kul vissa än tycker det är att dra av ben från harkrankar eller fånga och mosa spindlar, så är vi betydlig fler som inte alls gillar tanken på att ha en spindel kilandes omkring i handflatan eller för den delen söndermosad mot en vägg.

Problemet är bara att spindlar och andra insekter är så obehagliga att vi inte heller vill dela bostad med dem. Lösningen på problemet är nu här och heter Bug Buster. Med denna manick kan du på en armlängds avstånd dammsuga upp alla kravlande och flygande insekter och på ett tryggt sätt bära iväg dem och släppa ut dem i det fria (eller skita i det och spola ner dom i toaletten så man slipper se dom igen!) - helt utan minsta risk för kontakt!

Eftersom Bug Buster är 60 cm lång når du enkelt småkryp i hörnor, under sängar, i tak etcetera utan att behöva komma i närheten av dem. Bug Buster kräver ett 9v-batteri, vilket inte ingår. Bug Buster klarar både att suga upp kravlande insekter som spindlar, tvestjärtar mm och flygande insekter som getingar, mygg mm.

Här kan ni gå in och köpa Bug buster, ni kan även se en filmsom en kund skickat in på hur en fungerar. Jag blev helt lycklig när jag såg hur lätt det äckliga krypet helt försvarslöst sögs in i röret. Rätt åt dig!
Lätt värt 149kr. Detta skulle vara en utmärkt present till min vän Cissi som gick och hämtade en granne när hon hade en spindel i sin lägenhet. Haha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0