Ellens 2008!

Tänkte att jag gör en lista precis som Cecilia, känns väl bättre än en massa text? ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm, massor tror jag!
Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig nyårslöften, de är överskattade!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tack gode gud för det!
Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är ju fantastiskt!
Vilka länder besökte du? Norge, Holland en snabbis, Belgien & USA.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Äventyr!!!!!
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 21/9 Jag & Jakob hade ett år! De två veckorna i Juli -USA
Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Att jag bara har njutit av livet & inte varit deprimerad!
Största misstaget? öööh, kommer inte på något just nu faktiskt..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, jag har råkat ut för bihåleinflammation, infektion i fingret & förkylningar!
Bästa köpet? Vet inte, gjorde många bra och fick många bra!
Vad spenderade du mest pengar på? NÖJEN & KLÄDER!
Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag & Jakob hållt ihop så länge & att livet leker..
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? i hate this part - Pussycat Dolls, HAHAH BELGIEN!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Betydligt gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? Skämt bort mig själv..
Vad önskar du att du gjort mindre? slösat pengar på typ onödigt skit som McDonalds!
Hur tillbringade du julen? Hos mormor&morfar med kusinfmailjen som vanligt..
Blev du kär i år? Jag har varit kär sedan 2007, JAKOB!
Hur många one night stands? NOLL såklart!
Favoritprogram på tv? GREYS!!!!!!!!!!!
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? tror jag icke..
Bästa boken du läste i år? hm, En shopaholics bekännelser (är på tredje boken)
Bästa musikaliska upptäckten? gjorde nog ingen större upptäckt..
Något du önskade dig och fick? mobil, london resa och lite sånt..
Något du önskade dig men inte fick? hmmm, inte vad jag kommer på..
Årets bästa film? Mamma Mia, eller jag minns inte alla!
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Vaknade upp i min säng med jakob, fick presenter och hade släkt kalas.
De bästa nya människorna du träffade? vet ej
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? lycklig, spontan & den riktiga ELLEN
Vad fick dig att må bra? Jakob, Fredagsgänget, familjen & roliga händelser
Vilken kändis var du mest sugen på? McDREAMYYYYYYYYY!
Vem saknade du? ingen direkt..
Favorit månad? Juni & Juli :)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ifall jag och jakob hade kommit iväg på utlandssemester.. men i övrigt som finns det faktiskt ingenting tror jag.. Året har varit bland de bästa i mitt liv och jag tror det är främst tack vara Jakob och fredagsgänget! så svaret blir i större drag ingenting men i mindre drag finns det säkert det ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0