en piggare ellen!

Helt klart. Inga påsar över och under ögonen, febern är nästan bortblåst och absolut inga svimnings-anfall nu på morgonen! det är verkligen en ny ellen som vaknade idag. Snoret rinner, men vafan jag har ju näsdroppar! ni ska veta at jag och näsdroppar är ett väldigt bra team. sjukt bra.

Suttit och läst lite bloggar nu på morgonen medans jag åt frukost, en skön morgon verkligen! önskar dock det vore fredag, så jag får träffa J. saknar honom sjukt mycket.

vilket fall som helst är det torsdag och min dag ser ut att plugga. eller rättare sagt att sitta och skriva på mitt porjekt arbete som ska vara inne v.6 och jag har inte börjat, oooops! Det ska handla om försäljningsteknik och försäljningsmetoder från olika företag. Valde att ta företaget som mamma jobbar på och även pappas eftersom de hade jättebra dokument om det!

får se hur detta går, skriver mer sen!
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0