Fräcka Fredag

Igår var en mycket underhållande dag, jag och Charlotta hade en underbart rolig stund både på Kungsmässan och hos frisören. Jag kan inte gå in på närmare detaljer eftersom det skulle avslöja för mycket information och det vill vi inte. vi kommer fortsätta våra spioneri ;)

Charlotta var iallafall och klippte sig och var såklart inte nöjd efter många om och men när hon gick därifrån. Detta lämnade oss med att vi var tvungna att springa till Kungsmässan och boka tid hos våran vän Cissi som akut fick lösa problemet. Hahaha.
Men innan vi fick klipptid så hann vi med ett träningspass.
Jag tror att det var någon slags lekis där på gymmet. Man kunde i allafall tro det. Fy sjutton vad vi störde oss. Det var verkligen bara fjortisar där och en massa killar i 15 års åldern med alldeles för mycket testosteron? Det gick helt enkelt inte att träna på ett vättigt sätt. Så vi körde stenhårt på armar i 40min sen tog vi oss en lång härlig dusch innan det var dags för klippning nummer två. Efter klippning nummer två var hon i alla fall nöjd och det är vi allihop glada för! ;)

Och som jag också nämde så blir inget som man planerar, skulle ju sitta hemma och se på Lets dance med Marcus, fast så himla stor förändring blev det förståss inte, vi blev bjudna hem till Cissi och Jesper för att titta tillsammans med dom i gott sällskap och en himla massa chips, godis och cola som vi köpte med oss på vägen dit. Mycket trevligt.
Idag ska vi förresten hem till dom och kolla på handbollen, VM som börjar idag. Någon som ska titta?

Nu ska jag snart i till Kungsbacka och köpa present till min lillasyster som fyller år imorgon, hoppas på att hitta en drejplatta till henne i något barnformat. Det är tydligen det enda hon önskar sig. Direkt efter åker jag som sagt hemtill Cissi och kolla Handboll.
See yah!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0