Freaky Friday

Jag kommer uppfylla Charlottas önskan! Ni kommer få se bilder på mitt hår från igår kväll. Hoppas att ni blir lyckliga nu. Haha. (för att kunna titta på de klickbara bilderna så måste ni vänta tills hela sidan har laddat klart. annars kommer det stå att det inte går att öppna fotot.)

Igår när jag skulle börja göra mig i ordning inför kvällens aktiviteter så insåg jag till min stora förvåning att jag hade glömt mitt smink hos Marcus. Hur ofta händer det liksom? Aldrig. Har alltid mitt smink i väskan. Då var jag glad att han skulle komma till mig en halvtimme senare. Hade inte klarat av att visa mig ute med både det dåliga håret och inget smink. I vilket fall var han här vid 4 och jag fick till en hyffsat bra outfit (och frisyr) utan att det såg förjävligt ut (om man bortser från att jag tyckte det såg ut som att jag typ var fjorton eller något).
Meningen var att vi skulle förbi Kungsmässan en sväng men vi dissade den idén och åkte direkt hem till spöket. Vi hade ju som planer att gå på bio denna kväll men vi var tydligen ute för sent. Man måste antagligen boka biljetter en vecka före om man ska få några platser.
Så vi dissade även denna idén och tog beslutet att åka och bowla. Eller iallafall boka bowlingen.
Vi åkte hem till Sara och bestämde oss för att gå ut och käka. Det blev kinamat. Mums... Jag tror att jag är lite smygkines kanske? Jag bestämde i alla fall igår att jag ska lära mig att laga kinamat. Får väl se hur bra jag lyckas med det. Hahaha. 
När vi sedan kom bort till bowlingen så var det drygt en halvtimme kvar tills vi skulle börja spela så vi satte oss i baren och tog något att dricka. Jag fick tydligen bli chaufför så för min del blev det Cola ;) Det var helt okej ändå, jag laddar inför kommande kväll. Här kommer några bilder :)
 
                       

Under tiden vi satt där så fick Marcus såklart lite ryck och var tvungen att visa sin tatuering och ville att vi skulle ta kort på den. Haha och jag och Sara tänkte att nej vi ska minsann inte vara sämre så här kommer bilderna på våra tatueringar ;) Haha okej min kanske inte syns så bra men den finns där under skon ;) haha

     

Jag var grym på bowlingen sist, men igår ville inte mitt klot samarbeta lika bra med mig :( Jag hittade inte det klotet jag hade sist så detta var lite för tungt haha. Men jag hade i alla fall väldigt roligt. Det kan inte gå bra alla gånger. Jag gillar inte bilderna på mig när jag bowlar. Det ser ut som att jag har världens bredaste röv. Fast jag tycker inte det är så farligt i verkligheten, är det bilden som stämmer och jag som är blind?

                       

När vi hade bowlat klart så åkte vi hem till Sara och spelade kort, Plump ;) Jag kom sist där med haha. Har jag möjligtvis tur i kärlek? haha. När klockan var ett så hade jag och Marcus lovat att hämta pia och hennes vänner på en fest i Hanhals så då var det dags att bege sig hemåt :) Kom hem till Marcus halv 2, då var vi både trötta och lite irriterad:P Tur att vi var glada när vi vaknade imorse iallafall :) Nu ska jag snart börja förbereda mig lite smått inför kvällen. Fixa lite naglar och kolla så att allt jag behöver är rent och så. Se verkligen fram emot kvällen party! Vi ska ha så roligt. Hoppas att ni får en lika bra kväll ni. vad ni nu hittar på :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0