godmorgon eller godförmiddag?

Nu sitter jag i Cecilias säng med Jakobs dator och hon vid sitt skrivbord med sin dator. Ja, de är ganska osocialt men så är det när man "driver" en blogg. Jakob blev kallad till träning idag så nu sitter jag och försöker se hur eftermiddagen/kvällen ser ut..

ikväll så har jag fått uppdraget att arrangera ett litet firande för Jakob som fyllde 18år den 13 januari. Så ikväll ska jag, Jakob och tre killkompisar ut på Hard Rock Café i Göteborg. Så Mikael & Anna har bokat käk kl.18 och sedan en timmes bowling, vilket ska bli skit kul!

så vid 16.19 går min buss till Kungsbacka station, sedan tar jag pendel mot göteborg 16.47. Påvägen hoppar en killkompis på och jakob hoppar på i Lindome. Jakob vet alltså ingenting och jag har sagt att han och jag ska på bio men sen så går vi till Hard Rock och då ska killkompisarna stå där och vänta.

Efteråt kommer min tjejkompis Linnéa in och möter oss, så ska vi Jakob och David (killkompis) hem till David och spela lite xbox, Wii och allt var det blir :) ska bli jättekul! blir nog övernattning där också..

Nu ska jag och cecilia göra korv med bröd!

Hoppas ni har en bra lördagkväll!
Någon som testat cheesecaken? :P

love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0