godnatt läsare

imorgon börjar jag 9.45 och det ska bli mycket skönt med sovmorgon tycker jag, så jag är utvilad och orkar dagen! Ska ha på mig mina nya jeans som jag köpt på rean, ska ta bild med dom på så ni får se dom!

vill gentligen inte att det ska bli morgon, eftersom hela min eftermiddag och kväll kommer gå åt att plugga Matte B, vilket är svårt ( har alltid haft svårt för matte ). Är det bara jag som tycker att man läser väldigt onödiga saker i skolan? t.ex. Linjära funktioner i just Matte B.  När kommer jag ha nytta av detta i mitt liv? som min lärare sa: Nedu det  vet man inte, antagligen aldrig!

Måste tillägga att min mattelärare för övrigt är så fruktansvärt smart att han är urkass på att förklara för oss som inte förstår någonting. Detta tycker jag är riktigt synd eftersom vi dessutom skall läsa Matte C med honom, hur ska detta gå? Men han är ju snäll iaf :)

Godnatt
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0