härlig start på ny vecka!

Nu är jag redan hemma, slutade 11.10 idag eftersom idrotten är inställd (har simning imorgon istället). så nu sitter jag här och skriver. tänkte vara duktig idag och ta återigen tu med mitt projekt arbete som ska vara inlämnat snart. I övrigt ska jag ta det lugnt, får se om det blir en promenad sen eller nått.

det underbaraste hände ändå idag, när vi är lediga från spanskan imorgon bitti, vilket är två timmar, så jag börjar väl vid 10.40 eller nått, jag gillar min spanska lärare! hon e söt.

veckan:
Måndag - skriva
Tisdag - sovmorgon, skola, skriva & jobba
Onsdag - skola, skriva, träna? & jobba
Torsdag - skola & skriva?
Fredag - skola & sen till jakob.

det blir nog en jobbigare vecka än vad det ser ut tyvärr :(

Skriver senare
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0