helt tomt i huvudet?

projktet har jag inte skrivit ett ord på.... FAN!
InDesign tidningen är klar... JA!
träningsplaneringen är påbörjad, HELT OKEJ

För övrigt har min dag varit sjukt tråkig..
i eftermiddag/kväll får jag inte vistas i övriga huset, endast mitt rum.
Mamma ska ha Damklubb som dom kallar de,
riktigt glassiga kärringar det där!

Jo, något som gjort mig riktigt förbannad idag är en händelse.. Eftersom min klass är nu i Danmark och har kul sitte rjag här hemma och är lite halvt borta sådär. Så tänkte jag att jag lika väl skulle börja på projektet, väldigt god tanke tycker jag! så jag mailar min lärare och skriver:
Hej ........!
vet inte om du hört från A, men jag är sjuk och kunde därför inte åka med till danmark. Så jag tänkte att jag skulle försöka skriva på vårat porjekt vi fått av dig.. har bara några frågor om det. Ska vi skriva efter rapportmallen? Eller hur ska upplägget vara?
MVH Ellen

det här svaret får jag tillbaka:
Hej Ellen! Jo jag hörde att du va sjuk, vad trisst! nu år du ligga hemma och blir riktigt frisk så ses vi nästa vecka! krya på dig, MVH ......

HALLÅ KÄRRING!
varför svarade hon inte på mina frågor??????
hon vill säkert inte att jag ska få bra på det här, men nu ska jag det!

Hur schysst va det av henne?

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
/ en sur ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0