inget danmark..

Som cecilia skrev så är jag hemma..
I en vecka har jag haft migränliknande, fast mer spänningshuvudvärk och kunnat bota med ipren. Dock slog detta ut på mig igår och efter skolan steg febern och allt rasade.. Mådde så dåligt och kände bara för att gå under jord! Jag som ville åka till danmark och ha så sjukt kul med min klass! Alltid ska det bli jag som utsätts...

Så idag när jag vaknade så kunde jag inte öppna ögonen som vanligt, de var igen svullna och såg ut som om jag hade fått en allergi chock! Febern är låg vilket är jätteskönt och ett bra tecken.. allt det övriga är ondöigt för er att veta.. Jag är iaf sjuk och jättedeprimerad! :(

Nu bad cecilia mig att fixa headern och jag tror det är det ända som kommer hända, sedan blir jag nog liggandes framför tv:n.. Min mamma kommer snart och pysslar om mig, tur jag har henne!

Hoppas min klass har det kul iaf!
Hörs imorgon om inget annat...

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0