Jag är lycklig!

Åhhh ja jag är verkligen helt överlycklig!

Som ni kanske minns så har jag tidigare pratat om en nitväst som jag såg här om dagen. Butiken fick in den i tisdags och den var helt slut på onsadagen när jag ville köpa den. Fanns en kvar i storlek L. Så jag hörde med dom i butiken för att höra om dom kunde ringa och kolla om den fanns i small någonstans i närheten, typ Göteborg.
Nej inte det nej, den var helt slut överallt förutom i Sundsvall. Ja, men dit åker jag nog för att köpa den :P hahaha Not...

Varför är jag då helt lycklig? Jo för att Marcus har beställt hem en till mig från internet och nu ligger den här på min säng :D
Bättre överraskning kunde man inte få när man kommer hem från jobbet och är trött :D



Här är den. Är den inte underbar?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0