Jag har för små ögon

Jag beställde ju hem mina gratislinser på posten i förrgår och fick dom redan idag. Jag tycker alltid att det har sett så himla lätt ut för min bror och jessie min bästa vän när dom har satt in sina linser. I och för sig så har dom gjort det ett antal år, men det kan väl inte vara så svårt tänkte jag. Nu sitter jag här med tårarna rinnandes längs kinderna och svullna ögon. Men jag har mina bruna ögon!
Det var nog det värsta jag vart med om, Fick inte upp ögat så mycket som man behövde för att få in linsen utan att den skulle vika sig och inte fan kunde jag titta på linsen när jag skulle sätta i den. Vi stog 3 stycken inne på våran lilla toalett, Jag, mamma och min bror och skrattadde. till slut gav jag upp och satte mig på toalettstolen och klagade på att jag hade försmå ögon. Men skam den som ger sig. Min bror fick göra det på mig. Han fick sätta in båda linserna samtidigt som han stog och as garvade åt mig. Kul!  Så det kommer han säkert tycka är skit kul att sätta in linser på mig varje dag ;)








Kommentarer
Postat av: smet

jag har också små ögon, men man får öppna upp ögonen med bägge händer så brukar det gå, tar ju lite tid innan man lär sig! ;)

2009-01-23 @ 16:27:32
URL: http://smet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0