Min dagsplanering

Herregud, det är inte mänsligt att vara så trött som jag är nu. Eller...jo, kanske om man bara sovit 5 timmar som jag gjort i natt. Idag har jag planerat att tvinga någon stackare att anställa mig. Jag behöver verkligen ett jobb nu! Jag vill tjäna pengar fast mest faktsikt bara ha något att göra om dagarna. Så det är det som ligger högst upp på att göra listan idag som jag förresten lika gärna kan rada upp precis som Ellen brukar göra. Hoppas förresten att det går bra för henne på matte provet!

- Göra klart mina cv och bestämma vilka jag ska söka hos osv.
- Äta någon mat
- Åka med Charlotta in till stan och söka jobb
- Följa med Charlotta när hon klipper sig
- Gymma med Charlotta
- Åka hem och förmodligen äta middag
-  Träffa Marcus och bara ta det lugnt. Tvinga honom att se Let´s Dance med mig :) hihi.

Så såhär ser min otroligt intressanta dag ut i sin helhet. Sen blir säkert allt inte som planerat men det brukar det ju itne göra så inget ovanligt med det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0