Min senaste shoppingdag!

På begäran av Marcus alias frallan.

Idag har jag faktiskt vart duktig, jag handlade inte något alls på Kungsmässan. inte för att jag alltid gör det men för det mesta (LÄS: alltid) så brukar jag hitta något som jag tänker att jag verkligen bara måste ha.
Idag blev jag förresten skit sne när jag går in på Gina tricot och märker att dom har reat ner min tröja som jag köpte förra veckan!!! Den kostade 49kr nu och 149kr när jag köpte den! Grrr... Sånt stör mig något sjukt. Fan att jag började tänka på det nu igen. Hade nästan glömt av det. Så för att komma fram till hur mycket pengar jag har spenderat idag så ska jag här lägga in en bild.



Japp, här är den. Min enda utgift för dagen. 14,50kr. Det känns bra! haha. Tränignen var ju gratis, för Friskis och svettis har provträning denna veckan. Känns som att jag har gjort något jättebra när jag bara gjort av med 14,50kr på en dag. precis som att det skulle vara en utmaning och se hur lite pengar man kan spenderapå en dag. Jag skulle u faktiskt kunna sitta hemma en hel dag och ha tråkigtoch inte spendera ett öre. Men som sagt, då lär jag väl inte ha så himla roligt heller. Äsch, vi droppar ämnet tror jag.

Och på tal om frallans kommentar så tycker jag faktiskt att din elektroniska saker börjar att bli en hel samling. du använder ju en bråkdel av alla saker. dom bara står och samlar damm ;)








Kommentarer
Postat av: Frallan

säg en sak som dammar?

2009-01-20 @ 23:32:32
Postat av: Cecilia (zizzi)

din sladdmus, din musplatta, din kamera, eller jsut det. en sak var det;)

2009-01-20 @ 23:34:40
URL: http://cookai.blogg.se/
Postat av: Spöket

Den som har mest prylar när han dör vinner! :)

2009-01-21 @ 17:00:46
Postat av: Cecilia (zizzi)

Haha då vinner nog du spöket;)

2009-01-21 @ 17:16:27
URL: http://cookai.blogg.se/
Postat av: Spöket

Självklart, därför vi tävlar... För att jag ska vinna.

2009-01-21 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0