Nattuggla

Jag har total idétorka. Jag har egentligen massa saker jag skulle vilja skriva om men just nu kan jag inte komma på en enda en. Det är mycket störade måste jag säga!
Jag har förresten kommit på mig själv, jag är en nattmänniska. Jag har verkligen jättesvårt för at somna på kvällarna. När klockan börjar närma sig 10-11 så blir jag som allra piggast. Det är förresten då som jag också får all inspiration till bloggandet. Som ni kanske märkte igår. Det här är helt enkelt en kvällsblogg ;)

Idag har jag vart med mina vän Charlotta. Vi skulle gå på en lite försenad rea jakt. Såklart så hamnade vi inne på gina tricot. Hittade faktiskt 3 fina plagg som fick följa med mig hem för 200kr.

Jag vill förresten bli blond igen. Hur sjutton går man från brunett till blond utan att det blir gult på vägen? Tips?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0