ont om tid...

För några timmar sedan så frågade Jakob mig ifall jag ville sova hos honom och javisst, men problemet var att jag skulle jobba 20-21.15. Med kollektiv tar det 2 timmar den vägen jag ska åka nu, så min kväll blir att sitta på buss... mamma var snäll och tog mitt jobb idag, hon ville inte att jag skulle åka själv så sent sa hon, haha. i love my mom!

imorgon hinner jag inte blogga försen senare på dagen..
- ska ta mig hem från Jakob
- Ska till gamla mormor
- ska träffa tjejerna
och sen kan jag åka hem en stund men...
- jobb väntar 20.00!
 
fortfarande har ingen hjälpt mig kommentera bikinisarna
så fortsätt med det och ha en fortsatt trevlig kväll :)

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0