Överraskning

Ja tro det eller ej men imorgon kommer det en liten överraskning här på bloggen. Jag ser själv fram emot det och tror det kommer bli väldigt roligt eller rättare sagt lite spännande. Ha inte för stora förväntningar bara så blir det nog bra.
Jag kan avslöja så mycket som att det är en gästbloggare, men inte vilken som helst. En person som jag aldrig i min vildaste fantasi skulle tro ville ge sig in i denna fantastiska bloggvärld. Men personen i fråga har nog blivit lite smittad av mig och mitt bloggsnack hit och mitt bloggsnack dit. Så fort personen frågar vad jag gör så antingen läser jag blogg eller så skriver jag så inte så konstigt att man influeras. Jag lämnar er med denna informationen, personen i fråga får ni gissa på sjäva. Vem tror ni det är? 







Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

tipset är att lägga massor av folie slingor. låt det sitta i ett tag innan du tvättar ur dom.. håll koll genom att öppna paketen och kolla!

2009-01-22 @ 22:02:18
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0