snor & bantningsbråk

shit, fan va snoret rinner och det stoppar hela mina bihåler, det är äckligt! bara jag inte får bihåleinflamation igen, det är så sjuuuukt jobbigt!!!!!

Jo, är det bara jag som följt det där blogg-bantnings-bråket mellan Blondinbella och Katrin & Gynning? fan det där bråket är rena humorgrejen ju! Själva ämnet är ju ingen lek, det är ju allvarliga saker, men det här bråket är ju sjukt löjligt men kul för oss som får läsa och se på.

Själv tycker jag att båda har gjort fel, jag menar att ens ta upp ordet bantning i sin blogg ger ju bara dåliga vibbar det, eller? (haha, och jag nämner det i våran) Vill de, speciellt Blondinbella, vara en förebild för unga tjejer så tycker jag att ordet inte ens ska användas. Båda vet själv att de använt det i sina bloggar men erkänner ej, båda har alltså gjort fel! Men det här är ju min åsikt.

Samtidigt tycker jag det är skönt att någon står upp emot Blondinbella. Visst hon är Sveriges största bloggare, men vafan hon styr ju inte direkt landet?! Allt hon säger behöver inte vara rätt, precis som hon vill att det ska låta som. Alla får ha sina åsikter oavsett hur dumma dem kan låta.

Tänkte visa några roliga citat som Katrin skrivit:
"Kom nu, Bella! Nu har du chansen. Både att sätta dit mig och att samla röster till Let´s Dance. Röster som du behöver. Vi kan göra en deal också om du vill det. Jag säger nåt elakt och du börjar lipa. Skitbra för din nya image. Kom nu! Kom och ta mig!  "

"I det stora hela tycker jag att du verkar ha en hjärna i ditt bubbelgumshuvud och som sagt, jag tycker att det är kul att du finns. Du kryddar Sverige som annars är ganska smaklöst. Men du ska fan passa dig innan du ger dig in i en match med en 31 årig bitch. Du ligger 13 år efter..."


Jag ser som sagt detta som ett rent nöje att läsa och skrattar lika mycket varje gång Katrin skriver om det och tycker hon fick in lite fullträffar trots allt. Nu borde det få sitt slut efter att gått lite för långt, men det va ju kul så länge det varade... haha

Love, e


Kommentarer
Postat av: Cecilia (zizzi)

Blondinbella vill bara vara felfri. Eller iallafall försöka vara det utåt.

2009-01-22 @ 22:37:18
URL: http://cookai.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej det beror helt på vilken reklam du väljer.

Jag tjärnar några hundra extra i månaden, och man behöver ju inte göra någonting. Utan de fixarr besökarna :) Lätt förtjänta pengar :)

2009-01-22 @ 23:21:59
URL: http://linneathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0