sommarlängtan!



Åh, det enda jag tittar på nu i affärer & nätbutiker är sommarkläder! Den bikinin är to die for och verkligen så himla fin tycker jag, otroligt synd är det att den kostar 1300 kr, vilket min ekonomi vägrar gå med på! Klänningen är en prinsess dröm och just nu övervägar jag om jag verkligen inte ska slå till! Jag tänker mig denna klänning med jeans jacka och balerina skor en sommarkväll! Jag har ett par converse, dock låga med blåa och röda detaljer ni vet? Jag vill ha ett par höga och gärna dessa med endast vita detaljer!

Love, e

Kommentarer
Postat av: S

Sv; Hela fjärde säsongen finns upp på mtv, men de har dock bara länkat till de 4 (eller 5) senaste avsnitten. :/ Men om du vill titta på hela säsongen så har jag länkat till avsnitt i min The Hills kategori (laurenconrad.blogg.se/category/the-hills.html) och så finns även några avsnitt upp på Youtube.

2009-01-14 @ 19:44:23
URL: http://laurenconrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0