Träningsvärk?

Det är inte så många som sagt något om tatueringen, ni kanske tycker att den är jätteful och liten men det skiter jag i. Jag är jättenöjd med den och det är huvudsaken. Hade jag inte gillat den så hade jag ju aldrig gjort den. om jag gillar den så kan alla andra tycka vad dom vill!

Idag ska jag jobba igen, som vikarie. Idag börjar jag inte förens halv ett dock och det tyckte jag va superskönt. Sov hos Marcus inatt så var hemma ganska tidigt ändå eftersom han började klockan 8. Men jag gick och la mig 2 timmar till ;) Visst är sova det bästa och absolut skönaste som finns?
Som sagt idag jobbar jag på fritids, stängning så 12.30-18.00. Får hoppas på att Ellen kan underhålla er lite under tiden.

Förresten, kan man hosta så mycket att man får träningsvärk? eller är det bara att jag har ont i magen av allt hostande? :/

Ha en bra dag allihop!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0