Varför ska det vara så himla svårt för?

Ikväll är det paty med Charlotta och några från hennes jobb antagligen. Hoppas på en trevlig utekväll, i Göteborg faktiskt. Park Lane har en gäst Dj idag som tydligen ska vara så bra. Jag bryr mig nog inte så mycket bara det är musik man kan dansa till och inte bara någon skit techno hela tiden.
Men att veta att man ska ut medför även ett problem. Detta ständiga problem så fort man ska göra något speciellt. Man vill ju såklart vara snyggast på dansgolvet. Så frågan är, Vad fan ska man ha på sig ikväll då?
Då svarade en killkompis till mig ganska roligt på denna frågan " Haha, du har säkert bara 378 par byxor i garderoben och minst lika många klänningar? :P" Delvis sant, jag har mycket kläder, men inget som jag tycker passar just idag. Vill ha något roligt och nytt. Varför kan det inte finns en klänningsaffär där man kan hyra klänningar för en kväll till ett billigt pris. Hade ju vart hur smart som helst. Det hade nog löst många tjejers Klädvalsproblem.
Ska in till Kungsbacka och träna nu så hoppas jag att jag har blivit lite klokare på frågan när jag kommer hem igen. Jag har i alla fall kunnat rådfråga min vän Charlotta och säkert några till.







Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Sista chansen idag på en rosa bloggdesign om intresse finns, välkommen!

2009-01-23 @ 12:34:02
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!



Vill bara tipsa om min bloppis-blogg där jag säljer nya och fräsha plagg för en billig summa. Så skynda fynda. :-)



Kram Rebecca!

2009-01-23 @ 14:15:34
URL: http://rebeccalovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0