KOM TILLBAKA

Ellen, min kära kompanjon och medbloggerska här på Cookai har under en obestämt tid tagit en paus.

Hon och min bror har gått skilda vägar och hennes hjärta är inte som det ska. Jag förstår att hon inte orkar höra eller ens tänka på mitt liv, eller ständigt påminnas om Jakob genom mig. Jag förstår dig fullständigt Ellen. En dag hoppas jag dock att du är stark nog att komma tillbaka. Hur livet är då kan bara tiden utvisa.
men tveka aldrig på att komma tillbaka vare sig du vill skriva om känslor, mode, fåglar eller vad det nu må vara. allt är välkommet och vi saknar dig!



Idag var första dagen på jobbet sedan min två veckors långa semester. En härlig start med 25000 personer i parken och såklart blir allihop hungriga samtidigt. Men 8 kassor öppna och köer så långa att man inte kunde se något slut på flera timmar blev jag ständigt påmind om att jag faktiskt levde. Min stressmage satte igång. Tyckte i och för sig inte att jag stressade så mycket, jag var på bra humör idag. Glad, positiv och trevlig. Det är minsann inte alltid så lätt att vara. Men min mage sa ifrån och gav mig ett sånt fruktansvärt magknip.

Efter jobbet var det meningen att jag och några arbetskamrater skull gå på bio men alla platser var slut och spontanbion blev till en spontanmiddag med sushi och massa roligt snack.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0