ACDC rockar fett

När man går till en konsert och är förväntansfull till 1000, är det fruktansvärt lätt att bli besviken.
Jag gjorde detta misstaget. Jag förväntade mig helt enkelt för mycket. Som, att det skulle vara så kraftfullt, så bra drag och en stämning på topp. Alla skulle stå och hoppa och skrika till varenda låt. Efter introt gick det bara neråt...
Men tji fick jag...när "andra halvan" av konserten drog igång så var mina förväntningar uppfyllda. Ullevi gungade i takt.
En show utan dess like.

Och Angus, vilken kille! Helt fuckning amazing! Jag förstår inte var han hittar all sin energi och kraft!
Med 54 år på nacken är det helt otroligt att han fortfarande orkar hålla det tempot. En konsert på 2,5 timme där han bland anant kör ett solo på 14 minuter!!! Inte nog med att han körde det solot, han gör allt man inte ska göra på scen samtidigt som man spelar gitarr. Hoppar, kryper, springer, kravlar och LIGGER ner och bara dampar! Haha.

Det stod i tidningen att man måste se ACDC en gång innan man dör och jag kan inte annat än att hålla med. Det är inte bara musik. Det är en show. En upplevelse.

Dom avslutar hela konserten med ett fyrverkeri på 5 minuter som var otroligt maffigt och läckert :D



Som du ser är dom inte direkt purfärska ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0