Ballerina

Nu var det ett tag sen igen, en snabb resumé av min helg:

Fredag: Jobbade hela dagen sedan åkte jag hem till marcus när jag slutade. Umgoicks och spelade dator.
Lördag: Vi sov ut. Var med honom tills 2 ungefär då jag drog mig hemåt och funderade ut klädsel till kvällens aktivitet som var rockfest. Då insåg jag rätt snabbt att jag verkligen inte är någon rocktjej. Jag har inga kläder som skulle kunna sättas ihop till en rockoutfit. Inte för att jag blev särskilt förvånad...

Söndag:
 I söndags kom Jessie och Linn hit så gjorde vi en god tacoslunch tillsammans. Alltid roligt att vara med er tjejer :) Framåt eftermiddagen åkte vi vidare in till kungsbacka för att Jessie skulle fixa till sig. därefter åkte vi in på bio med Marcus, Jacob, Michael och Spöket. Vi såg filmen "baksmällan".
Sjukt roligt film. verkligen värd att se. Man skrattade sig igenom hela filmen typ haha.
Vi hade ockås en sjukt rolig bilresa hem jag och Marcus och massa bra musik kom på radion. En väldigt lyckad dag.

Måndag:
återigen hemma klockan 8 på morgonen. Den här gången kunde jag dock somna om ett par timmar innan det var dags att ge sig iväg till jobbet. Senare på kvällen togs det en långpromenad längs havet och njöt av kvällssolen.




Idag har jag också jobbat, var inne i Göteborg en stund innan för att hinna inhandla utklädnadskläder inför maskeradfesten vi ska ha på jobbet imorgon :)
Ska bli riktigt roligt. Hoppas att jag blir bra utklädd med. Bilder får ni se senare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0