Det lönar sig

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jobbar på. Imorgon är min första lediga dag på 20dagar. Eller jag är ledig på söndag med, fast syftade på att det ska bli skönt att vara ledig efter 20 dagars arbete. Men pengarna rullar in och det firade jag igår med att köpa en ny dator :)
Sprang in på Siba halv 7, det var 20% rabatt på allt hela dagen det vill säga att jag var inte precis ensam i butiken...
Tur att jag känner marcus och hans arbetskamrater för datan jag ville ha var såklart slutsåld som alla andra med eftersom dom var så snälla mot mig så fick jag köpa demoexet som de i vanliga fall inte säljer :)
När vi sedan kom hem till Marcus ville jag ju såklart sätta igång datorn direkt med var tvungen att göra massa systemåterställningar och skit :P Tog lång tid och jag var alldeles för rastlös för två timmars väntan haha. Satt och kollade på M när han spelade wow samtidigt som jag löste korsordet i Vecko revyn och åt neverstop :) En väldigt roligt och mysig kväll.

kom hem klockan 8 imorse och det är så sjukt störande för jag känner mig som en pigg gammal kärring. Jag kunde inte somna om. Jag hade egentligen behövt sova ett par timmar till medan jag kunde men icke. Sms och diverse saker störde haha. Så nu tänkte jag fixa alla program och tillbehör som behövs installeras till datorn sedan åka och äta sushibuffé innan jobbet :) Mums!

Hörs ikväll :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0