Grr på Gina Tricot!

jag stressade efter jobbet idag för att hinna förbi Gina tricot innan de stängde klockan 19.
20 minuter i 7 står jag med ett linne i handen på väg till provrummen för att testa det. men blir nekad.
En tjej som jobbar där nekar mig och säger till mig att provrummen är "stängda".
Hur i helvete kan man stänga provrummen 20 minuter innan butiken stänger? Tror dom att det kommer ta en kvart för mig att prova ett linne eller? Jag blev så förbannad. 5 minuter innan stängning hade jag kunnat ta, men detta var det lägsta! Tillägga att detta var Gina tricot i Göteborg och inte Kungsmässans.

Jag blir bara arg ju mer jag tänker på det. Men öppenbarligen så ville dom inte få sålt kläder utan bitchen var väl inställd på att komma hem tidigare istället! Undra vad hennes chef skulle tycka om detta?


Det är ju precis samma sak som att vi skulle sluta att göra hamburgare eller överhuvudtaget ta emot gäster när det är 20min kvar tills vi stänger?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0