mestuff?

idag insåg jag rejält hur J har påverkat mig sedan vi blev tillsammans.
och jag måste säga att det är ganska fantastiskt hur en per son kan göra så.
när jag träffade J så hade jag aldrig tidigare haft ett seriöst förhållande och
ska jag erkänna så trodde jag inte riktigt på det heller, jag hade aldrig
varit förhållande typen. men sedan J kom in i mitt liv har jag blivit så mycket
skörare och typ mesigare. eller jag hittar inte riktigt rätt ord faktiskt.
jag tycker det ska vara lite romantiskt då och då, man ska överraska
varandra ibland och bara vara så där jävla gullig hela tiden!
förr var jag mer, hm hur ska man säga, tuff? lite hårdare. 
jag va inte alls lika känslig som då och jag litade aldrig på någon typ!
jag va helt enkelt mest för mig själv. och ur den synvinkeln är la det
en jävla tur han kom in i min bild. haha. nja, jag har blivit en mes. 
det blir alla, det är jag övertygad om, men jag är fortfarande ingen toffel!
jag är hård mot J, ja det är jag. för jag är ingen bitch som slickar hans röv! haha
jag har blivit en mesig tuffing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0