nu korkar vi upp sommaren på riktigt mina vänner

jag har fått mycket mycket inspriation till min klänning! :)
det var många som var så sjukt fina, och andra mindre.. haha

nu har jag pluggat lite företagsekonomi, vilket jag har prov på 
imorgon och sista för hela tvåan förhoppningvis om inget
oväntat kommer upp.. men det här ska firas!
jag och amanda funderar på om vi inte ska skapa en liten brasa
av konteringspapper och allt som har med företagsekonomi
och göra, visst låter det bra? haha :)

sedan har jag också gråtit som ett litet barn till grey´s anatomy,
nu är det så känsligt med issie och allt, bööööl!

nu börjar det bli lite oseriöst känner jag så ska gosa ner mig
och kolla på tv. vi hörs imorgon, då blir dte nog feeest :)

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0