piller vs.stav

Jag hatar att folk ska ha semester. Eller i alla fall att alla måste ha det samtidigt!
Idag ringde jag till ungdomsmottagningen för att få en tid för att ta ut min dumma p-stav. Egentligen gillar jag dig. Du är underbar förutom dina dumma biverkningar. Jag står helt enkelt inte ut med att ha mens varannan dag och dessutom har jag fått finnar både på bröstet och på ryggen. Det är inte okej. Därför har jag fattat beslutet att gå tillbaka till mina kära p-piller. Visst, det suger att komma ihåg att ta det varje dag med just nu känner jag inte att det finns så många alternativ. Det jag egentligen skulle komma fram till var att jag fick en tid den 17 AUGUSTI!!!
Fattar dom inte att jag vill ta ut den nu? Jag vill väl inte vänta 6 veckor om inte mer. Då hade jag inte behövt ringa nu. Det måste väl finnas mer än en person som är kapabel till att plocka ut en liten stav ur min arm. AJAJAJ nu kom jag och tänka på hur ont det kommer göra och vilket stort blåmärke jag kommer få igen...
Och så får jag lite ångest över att jag ska behöva komma ihåg pillrena varje dag. Det är så skönt att bara ha staven i armen utan att behöva tänka på att jag ens har den...

Men jag kan ju också passa på att hälsa mina bröst välkomna tillbaka den 17 aug. För dom försvann samtidigt som p-pillren.

jag antar att det finns för- och nackdelar med allt.


Hörde förresten att Michael Jacksson var död. Jag är inte det minsta förvånad. Om han hade hoppat över och göra ett par av alla sina operationer hade han säkert mått toppen nu. Han har bara sig själv att skylla. Dessutom tyckte jag att han var mycket snyggare som neger.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0