Gud jag älskar dig! ...Ibland ;)

Tänk vad lite shopping kan göra mig på underbart humör!
Sitter i min brors säng och det riktigt bubblar inom mig av lycka. Just nu har jag livet på min sida.

Slank in på Nellys hemsida för att se om det kommit in några fräscha sommarkläder.
Pratade med en tjej om det på jobbet igår. Så fort solen och värmen tittar fram blir man helt till sig och springer iväg till närmaste affär så fort som möjligt och köper på sig en massa fina linne, klännigar och tunikor som man planerar ha till den fantastiska sommaren, alla fina solkvällar och alla dagar på stranden
.
Men som alltid vaknar man upp ur drömmen igen, det går över lika fort som det kom. Det fina vädret försvinner, man påminns om hur en svensk sommar faktiskt är, även om man hoppas på att det ska ändras så är det bara fint väder 2 veckor per sommar och kvar står man med alla nya sommarkläder + förra och förr förra sommarens också, knappt använda. Dels på grund av vädret och dels för att vi faktiskt jobbar kanske 12 av dessa 14 dagar med fint väder.

Men för att komma till sak om varför jag är så glad så har jag gjort två riktigt fina fynd!



Här är mitt första fynd!
Hur snygg är den inte?
En mjukisdress i velour från Juicy Couture.
Färg...? Röd/rosa? Någon fin och alldeles fantastisk färg enligt min smak.
Tänk dig en lätt brunbränd kropp i den...

Ett normalt pris för den här dressen brukar ligga mellan 2000-2200kr. Vilket jag tycker är helt sinnessjukt. Skulle aldrig betala så mycket pengar för en mjukisdress.
Så när jag slösurfade runt i min egna värld idag och fick se dressen för ett "sista minuten-pris" som låg på 800kr slog jag till direkt!
Okej det är fortfarande mycket pengar, men tänk vad jag sparat ;)
Och tänk vad jag kommer ha användning av denna? Den är till och med snygg att ha på sig till vardags även om det är en mjukisdress. Inte behöver jag skämmas i mina mjukiskläder i varje fall! ;)





Mitt fynd nummer två!

Linnet fanns kvar i EN storlek. I ETT exemplar.
MIN MIN MIN storlek såklart.
Och jag var minsann snabb med att trycka på lägga till i kundvagnen kan jag lova.

Jag har kollat efter detta linnet i 3 månader snart. Det har bara funnits kvar i large och idag när jag klickar in så bara det ligger där och väntar på mig. 200kr.

Jag är supernöjd!
Nu behöver jag inte shoppa mer förens jag och mammi ska till London i juli :D wiiiiiieeee








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0