6 fucking timmar...

Hej älskade bloggläsare!
Nu håller jag på att göra mig iordning för att sedan och till skolan och vidare till UF-mässan på Åhaga i Borås. Igår så åkte vi dit efter lunch för att bygga upp montern och fixa allt, jävla helvetes jobb och det värsta är att i eftermiddag ska vi ta ner skiten också. Igår så va det mässa från 17.00 till 20.00 och jag va helt slut efteråt. När jag kom hem umgick jag med mamma lite, pluggade och sedan somnade jag runt elva efter ett samtal med J.

Nu har jag sagt hejdå till mamma, eftersom hon och pappa åker till Hemsedal i eftermiddag och jag träffar inte dem sen förrän på söndag kväll. Ihelgen åker jag nog till J, vilket ska bli skönt. känns som om jag behöver byta lite miljö faktiskt.

Ne, nu får jag stressa lite, har inte kommit så långt..
ikväll så måste jag plugga sjukt mycket, för jag har prov imorgon.. Så tror inte det blir någon mer bloggning idag tyvärr. Jag kommer åter imorgon, och då lovar jag att det blir många inlägg :) under detta dygn får Cecilia underhålla!

Ha en fin dag i det underbara vädret :)
Love, e

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig bogg :)

Hoppas du får en fantastisk helg

Kramar!

2009-03-20 @ 11:10:26
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0