en ny vecka väntar

Nu har jag kommit hem från J. Nu ligger jag i min säng under ett varmt täcke och dricker te. jag gillar verkligen läget just nu. snart somnar jag säkert, för trött det är jag! nu tänkte jag berätta om min helg. fredag vet ni ju redan dock. lördag åkte jag tidigt in till Göteborg och mötte J, jag va snäll och tog med honom på IFK Göteborgs träningsmatch mot Qviding. Kände att jag va världens super flickvän, trots att jag nästan fick köldskador! sedan träffade vi cecilia, deras kusiner och farfar och farmor m.fl. det va trevligt! :)

idag har vi bara degat, det har varit jätteskönt :) tycker vädligt synd om Cecilia som troligen har urinvägsinfektion, det är REN PINA! hösten 2007 käkade jag nog pencilin mot det i typ två månader. Klantig läkare som inte gav mig tillräckligt stark pencilin, buuuh jag led ska ni veta!

nog om sånt.
imorgon väntar en ny vecka och för mig ser den ut såhär:
måndag: skola till 13.10, till gamla mormor och läsa engelska grejs
tisdag: skola till 15.10, jobba 20.00
onsdag: skola till 16.10, jobba 20.00
torsdag: skola till 14.45, försöka åka & träna!
fredag: skola till 14.00, HELG!

ser inte så jobbig ut, som tur är. kommer mer kan jag lova!!!

Nu blir det SATC :)
Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0