Häng eller Leggins?

Jag är trött på att allt ska sitta så himla perfekt på alla modeller. Modellerna för klädbutiker är det jag menar, inte dom som går på scen och modevisningar och ser ut som vandrande pinnar. För det kan jag inte överhuvudtaget fatta att folk vill titta på. Kläderna sitter ju inte ens snyggt på dom. Det framhäver inte något alls. Man kan ju knappast bli sugen på att köpa en tröja som bra hänger slappt på modellen.

I vilket fall det jag ville komma fram till. Jag har sett att Gina tricot har kommit in med ett par byxor vilka dom kallar harem-byxor. Ser lite ut som mjukis men ändå som leggins på benen. Så när man tittar på modellen som för övrigt är skitsnygg så ser även byxorna helt underbara ut. Man kanske skulle slå till tänker man? Men denna gången tänkte jag ett steg längre. Jag gick in på deras webshop där man endast ser byxorna och ingen modell. Dom ser ganska tråkiga och alldagliga ut. Då ska man tänka sig byxorna på sig själv. Det går bara inte. Jag kommer inte vara snygg i dom. Det kommer sluta med att jag använder dom som mjukisbyxor eftersom jag kommer tycka att dom är alldeles för tråkiga att användas till vardags.

Döm själva.






Förresten påminner dom lite om byxorna som alla killar har på sig i turkiet. Ni vet dom som det är meningen att allah ska födas i eller något. Nej det blir inget köp för mig inte. Bra där sparade jag 199kr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0