Kärlek vid första ögonkastet...

Ja direkt när jag klickade in på Nelly.com idag och fick se dessa tre nyheterna så blev jag helt såld. Jag förstår inte hur man kan få så starka "vill ha"-känslor.



skulle jag köpa dessa tre godingar så skulle jag bli ingefär 35oo kronor fattigare. Jag har inte råd att bli så mycket fattigare. Just nu önskar man att man vann på triss eller bara hade en helt underbart snäll och generös pojkvän som ville överraska en. Tyvärr kommer inget av mina önskningar att gå i uppfyllese så kan ju ligga här i sängen och drömma lite till medans marcus ligger brevid och kollar matrix. Vi ska snart se den nya filmen The bedtime stories :9 Hoppas den är bra :)

Fastnade även för denna tröjan från Svea. Ser helt underbart skön ut att ha till ett par shorts i sommar. så summan rundas upp till 4200kr. Inte okej.











Kommentarer
Postat av: Jessie

Där hade vi ju f.d. klasskamrat ja.

2009-03-20 @ 14:00:10
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/
Postat av: Jessie

Där hade vi ju vår f.d. klasskamrat också ja.

2009-03-20 @ 14:01:09
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0