Kiss och bajs-åldern

Eftersom vi ändå har vart så "seriösa" på bloggen idag så tänkte jag berätta om ett trevligt samtal jag och Jessie hade alldeles nyss. Hon berättade nämligen för mig att hon skulle på toaletten och göra nummer två (förlåt gumman men jag var tvungen att berätta detta) hahaha jag sa att jag skulle anteckna det. Två minuter senare kommer hon tillbaka varpå jag påpekar att hon är lika snabb som mig på toa. Menade då att vissa har en tendens till att dra ut på det så. Jessie svarar såhär:


Jessie <3 Michael säger:

fääääärdig


.Cecilia säger:

snabb som jag


Jessie <3 Michael säger:

hah aja men vad är dte att sitta och dra på. jag har verkligen aldrig förstått det där. om man går till toa och ska bajsa så är man väl bajsinödig (förövrigt ett riktigt gulligt ord). och då när de kommer in dit så ska de väl bajsa och inte sitta och vänta på at bli bajsinödiga. och läsa. varför göra det på en toastol? Dedt finns väl någon skön och mjuk fotölj någonstans istället?


Jessie <3 Michael säger:

istället för en hård och kall toastol


Jessie <3 Michael säger:

fast med tanke på hur länge de sitter där så blir den ju varm så kall kan man ta bort


Jessie <3 Michael säger:

ville bara dela med mig av dagens sanning!


.Cecilia säger:

hahahahahahhahahahaha


.Cecilia säger:

håller med till 1000


Ja så såhär roliga samtalsämnen kan vi hamed varandra. Fast jag tycker att det ligger mycket i det vi säger. Vem vill sitta i sin egen skitlukt i 30min? Sjukt...Kommer aldrig förstå mig på er. Tror oftast det är killar. Men inga fördomar.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Rent anatomiskt så kan man inte sitta och lukta på sin egen skit i 30 min då kroppen vänjer sig vid lukter relativt snabbt.



Därför blev hela ditt inlägg och din syn på långskitare helt plötsligt inte vetenskapligt uppbackad.



Mvh Mr Know-it-all

2009-03-26 @ 20:21:47
Postat av: Jessie

Pratar du utifrån livserfarenhet nu? För så kan väl bara en riktig långskitare säga..?

2009-03-26 @ 21:10:28
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Nja det är väl mer så att jag kommer ihåg att min biologilärare berättade det för mig på högstadiet. Fast där var ju en kille i klassen som snabbt drog en parallell till dasset, var dock inte jag.



Dessutom känner jag mig synnerligen kränkt av ditt sätt att tala till mig och kommer att ta upp det här beteendet med dina föräldrar.



Mvh Mr Know-it-all och Herr Fin-i-kanten

2009-03-26 @ 23:14:50
Postat av: Jessie

Hahahaha du knäcker mig! :)

2009-03-27 @ 03:47:30
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0