MÅNDAG

är det bara jag som tycker det känns som att varje dag är en måndag?`vilket är sämst! här kommer min helg i en måttligt kort sammanfattning ;)

Fredag, jag var som skrivet hos Linnéa och firade henne. vi va sju tjejer som käkade god mat och efterrätt, skrattade, spelade "med andra ord" och gav Linnéa en present som kan komma till använding? haha. jo, ni fattar nog att vi gav henne en dildo.. allt är som en kul grej faktiskt, men efter att min kära vän Amanda skämt ut sig i affären hoppas vi innerligt att det kommer väl till användning och vi väntar på en betygsättning Linnéa......

Lördag, jag vaknade runt nio och segade mig vilket var otroligt skönt. J, jag och min kusin åkte på vår kompis basketmatch, vilket va trevligt. Sedan blev det kalas för pappa som fyllde 45 år, så de flesta i släkten var där. :) Blev en lugn kväll, dock väldigt upprörd när vi såg Melodifestivalen... VAD ÄR DET HÄR? måns och emd va ju klart bäst! eller så skulle vi skicka Agnes, hennes hår var godumligt och hela hon är ju så söt. jaja.

Söndag, J och jag kollade reprisen av Let´s Dance och dansade själva runt i mitt rum. Ja, riktigt så illa va det inte dock kul :) Sedan så kollade vi basket igen, damlaget som är i slutspel förlorade efter en jävla skit match!!! sur blev jag. Sedan va vi hemma, kollade tv och myste. kl.20 kollade vi självklart Wipeout, efter det körde pappa och jag hem J. sedan övningskörde jag hem...

Det här händer mig i veckan:
- måndag: jobba, till gamla mormor
- tisdag: skola, träna? , jobba
- onsdag: hela kvällen står jag på UF-mässan i Borås..
- torsdag: hela dagen på mässan igen...
- fredag: förhoppningsvis gå på bio med Cecilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0