Min drömkille

Chad Michael Murray....
Behöver jag säga mer?
Han är näst intill perfekt.


Chad Michael Murray, född den 24 augusti 1981, i Buffalo, New York, är en amerikansk skådespelare, mest känd för sin huvudroll i serien One Tree Hill där han spelar basketspelaren Lucas Scott.
De är nu inne i den 6:e säsongen, som sänds i kanal 5 på söndagar i Sverige. Hans stjärntecken är Jungfru.

Chad gifte sig med sin motspelerska från One Tree Hill, Sophia Bush, den 16 april 2005, men de gick skilda vägar redan efter fem månader. Skilsmässan gick igenom den 26 december 2006. Nu är han lyckligt förlovad med 19-åriga Kenzie Dalton.

Så....
om man bort ser från den lilla detaljen att han var lyckligt förlovad så kanske jag har en chans ändå?
Hon är 19 och jag är 19. det vill säga att han inte bryr sig om att jag är några år yngre.
Detta lämnar mig bara med ett problem. tjejen.









Och nej, kroppen var inte direkt ful den heller...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0