Min helg

Jag har haft fullt upp hla helgen fast att jag vart lite krasslig, på fredag hämtade Marcus mig vid halv tre så åkte vi in till Ikea och åt lunch med hans mamma. Där efter åkte vi in till nordstan och kollade runt i olika affärer. Jag var på jakt efter mina skor som dessvärre är restade i hela sverige och beräknas att komma in i slutet av april. INTE kul...
Marcus köpte en piercing. Vi var också på media markt (som vanligt) och kollade på datorer, han var sjukt sugen på en Macbook. När vi hade kommit hem från stan igen och hunnit vara hemma knappt en timme kom han på att han skulle köpa datorn. Så det var bara att sätta sig i bilen och åka in till Göteborg igen. På vägen in bestämde vi att vi skulle åka till Cissi & Jesper och vara med dom och Henke och Spöket. Väl hemma hos dom gottade vi till det med Kinamat, dricka och chips, mös och tittade på tv. En riktigt lugn kväll. Kom hem till Marcus vid halv 2 då vi la oss direkt i sängen :)

På lördag morgon skulle han jobba så han körde mig så att jag fick duscha och göra iordning mig innan han hämtade mig efter jobbet igen kl 5. Kändes som att timmarna jag var hemma flög iväg. Vi var hemma hos han en timma typ innan det var dags att dra hem till Cissi&Jesper igen :) Dags för melodifestivalen eller som jag nu förtiden väljer att kalla den "meloskitfestivalen". Jag förstår inte ens hur denna värdelösa låt ska få representera Sverige i Moskva. Jag blev så irriterad att det inte ens är något idé att försöka få ut den ilskan i mitt inlägg. Själv ringde vi i vårt gäng och röstade på Alcazar förutom Jesper som höll sina tummar för "snälla snälla snälla snälla" ja ni vet den där enformiga låten?

Efter melodifestivalen gick vi ut tillsammans, jag körde iofs så blev en lugn kväll för mig. Fast som den gamla klyschan säger, man kan väl ha roligt utan alkohol? Jo visst kan ma det men jag ska erkänna att det faktiskt inte är så roligt att vara bland massa odrägliga och fulla folk när man är nykter. Man ser allt på ett helt annat sätt. Vi blev inte kvar så länge på krogen, vid halv två åkte jag och Marcus hem och kröp ner i sängen och hade det mycket mysigare enligt mig :)

Igår började mitt ex också smsa mig, riktigt kul att prata, var så himla längesen och så mycket som hänt sen dess :)

Han skulle såklart jobba idag med. Så vid halv elva körde han hem mig. Åt en sen frukost med min familj sedan gjorde jag mig iordning och åkte iväg igen. Inte länge jag var hemma. Nu kom jag hem för ungefär en timme sen och är helt slut. Ska ta och se ett One tree hill avsnitt och sen sova tror jag :) Sleep well.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0