Utmaning

Jag har under en längre tid sett att den här utmaningen har vandrat runt på olika bloggar och helt enkelt bara tyckt att det var skönt att jag inte har blivit utmanad ännu eftersom mitt namn kanske inte är det ultimata för den här sortens tävlingar eller vad man ska kalla det men jag ska göra ett försök. Och eftersom vi är två om denna bloggen så tycker jag  även att Ellen får göra en om sitt namn.

Uppdatering: Nu har jag blivit utmanad av Michael som förövrigt har en rolig blogg ;)


Regler: Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för de. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga och du får inte hitta på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på namnfrågan). Lycka till!

1. Vad heter du? Cecilia

2. Ett ord på fyra bokstäver: Café

3. Flicknamn: Clara

4. Pojknamn: Carl

5. Yrke: Civilingenjör

6. Färg: Cerise
7. Klädesplagg: Cykelbyxor

8. Mat: Caesarsallad

9. Sak i badrummet: Citodon

10. Plats/stad: China town

11. En orsak att vara sen: Cashbrist 

12. Något man skriker: Cp

13. Film: Ciao bella

14. Något man dricker: Coca cola

15. Band: Crashdïet

16. Djur: Chihuahua

17. Gatunamn: Carlbergsgatan

18. Bil: C70 (volvo)

19. Sång: Canon Rock

Döp aldrig ditt barn till något på bokstaven C.

Oj glömde säga vem jag ska utmana ju. Bara för att jävlas, Lycka till Charlotta du får inte använda samma ord som mig haha, sen väljer jag Fredrik och Ellen såklart.


Kommentarer
Postat av: charlotta

Du är en elak människa!! Men visst, du kommer få spö...rejält ;)Men det kommer, för nu ska jag jobba..haha!

2009-03-05 @ 16:56:04
URL: http://charlottaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0