andra avenyn

Minns ni när jag va beroende av Andra Avenyn? va ett tag sedan nu.
när första säsongen nästan va klar började jag kolla och det va ju ca 110 avsnitt.
jag kollade klart på ca 3 veckor eller nått minns jag. 
och jag tyckte inte ens att serien va bra, tycker jag inte nu heller! haha
men hur som helst, nu när jag är hemma ikväll för att jag mår dåligt
så hade jag kollat ikapp The Hills & The City avsnitten jag missat,
vad skulle jag göra hela kvällen?
jo, Andra Avenyn. 
har 2 avsnitt kvar sen har jag kollat i kapp 10 stycken, bra jobbat tycker jag!
har iofs suttit sedan jag kom hem från ullared, men det gör väl inget, haha!
nu ska jag fortsätta kolla och sen sova..

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0