Det ligger något i det...

han säger. jag kommer citera en del ur Bingo Rimérs blogginlägg på bloggfamiljen.se

" Men tjejerna i den nya generationen är idag lika tanklösa. De har slutat skydda sig. De tror att livet leker och det räcker att kissa efter sex så blir man frisk från eventuella smittor. Hur kan man vara så blåst? Jag vet även killar som direkt efter ett oskyddat samlag fyller förhuden med kiss och håller ett tag. För att ta död på alla bakterier. Olle Waller garvar åt idiotin och apoteken fyller sina lager med klamydiamedicin. 

 Sex är ett ansvar. P-medel likaså. Och man bör inte knulla runt för mycket. Lagom är bäst. För den dagen du hittar rätt. Någon du älskar. Ja, då kan jag lova dig att du ångrar ca. 50 procent av alla du legat med på fyllan. Och ditt sex, med den du verkligen älskar, blir alltid lite mer magiskt om han/hon inte legat med alla dina polare och har könsherpes. Tänk nu på det alla ni som läser detta och har små skitungar som ränner ute på nätterna. Använd gärna p-medel om du är med en pålitlig kille. Men om du är lite tveksam: Dra på honom en kondom. Det kan ju vara en kille från min bakgård och då är det dubbelt gummi som gäller! "


Gud vad jag gillar han för det han skrev. Han har ju så rätt med allt. som att du kommer ångra 50% av dina ligg när du har någon du älskar. Läs hela inlägget på bloggfamijen.se och sen gästkrönikör.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0