"hon tofflar som vanligt"

jag fattar inte vart  all tid tar vägen!
det är söndag och jag har inte skrivit sen i torsdag.
fy bubblan, tror det måste vara J som underhåller mig för mycket!

därför kör vi en snabb uppdatering!
torsdag, ja valborg spenderades i varberg och vi hade sjukt kul. jag måste tyvärr meddela att varberg i all sin ära, men vette fasen om man kanske ska sattsa lite fetare i sommar. jag tänkte hunnebo-smögen. eller vad tänker du Linnéa? självklart kommr varberg att få mycket tid också :)
fredag och jag va ruggigt sliten men kl.10.30 tog jag bussen till J. vi chillade lite i solen och tog det lugnt. på kvällen åkte vi till göteborg för kvällsfika med Linnéa och Robert. trevligt trevligt.
Lördag, mja blev lite shopping med Linnéa och Robert på Kungsmässan. sedan tog vi det lugnt hos Robert tills vi skulle till Sebbe och grilla. kom lite folk och det va trevligt som fan asså, men vi fyra drog ganska tidigt och kvällen avslutades runt 1.
Söndag, fullt hus hos J. vi umgicks med Cecilia och Julia. drog till kungsmässan runt fyra där jag köpte solglasögon och hårspännen. sedan hämtade mamma mig och nu sitter jag här.

Hur er helg varit bra?

Love, e


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellen jag tycker du ska satsa på hunnebo-smögen, så vi kan ses mycket! ;)

2009-05-06 @ 18:07:33
Postat av: Anonym

sv: jo, får väl se hur mycket det blir, beror på om jag har sommarjobb osv :)

2009-05-06 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0