Jag är tillbaka...

jag har verkligen haft nol inspiration det senaste och mitt humör har itne heller vart på topp. kanske där av anledningen. Jag har inte ens haft det minsta lust att berätta vad jag gjort. Det är illa.
Men nu är jag tillbaka. Förhoppningsvis med massor av glädje och inspiration igen!

By the way, Marcus sa nyss till mig att han skulle gå och bajsa nu. Var bara tvungen att notera detta eftersom det var så fruktansvärt intressant vetande för mig kände jag! ;)

Så då var det åter igen dags att presentera en ny kärlek. Klickade mig in på Raglady by Tara:s hemsida (raglady.se) och hittade denna godbit.



Hur snygg är den inte!?! jag har tidigare inte kännt det där behovet av den korta lilla skinnjackan som har vart mode nu ett tag. Men idag, japp, nu vill jag minsann ha en. Inte vilken som helst. Den här vill jag ha. Den kommer från märket Mission och finns på Tara.
Jag berättade och visade Ellen min nya kärlek och hon svarade med att jag skulle gå in och köpa den om jag tyckte så mycket om den.
NEJ! jag vet av erfarenhet att jag inte ens bör gå in och titta på den. Tara är en svindyr butik med massa märkeskläder och inte ett plagg under 2000-lappen. Nej, jag ska verkligen inte gå in och titta på den. jag kommer inte kunna släppa den då. Därför ska jag nöja mig med att kolla på bilden och drömma några fina drömmar om den.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0