jag vet inte om detta inlägget k

-17dd22db0bd7f3bf17cd69c1be07a7b.png

Kolla varifrån!

jag vet inte om detta inlägget kommer att publiceras eftersom mina senaste mobilinlägg inte gjort det, verkar som att de har lite problem med detta. Men i vilket fall som helt så var denna härliga sommarbild den första reklamsidan när jag precis öppnade nya numret av vecko revyn. Och visst blir man sjukt inspirerad till att använda en make-up i häftiga färgkombinationer, det tråkiga är bara att när man tänker lite realistiskt så vet man att det kommer inte att se lika bra och färgstarkt ut på en själv. Det kommer förmodligen vara jätte blekt och tråkigt och då försvinner hela effekten. Frågan är bara om man verkligen ska chansa och kanske bli positivt överraskad? Kommer jag våga neonrosa läppar i sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0